یک میلیون و یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی وجود دارد. کلمات کلیدی اساس سئو هستند. ترافیک را بسته به هدفمان میتوانیم به شکلهای مختلف طبقه بندی کنیم که یک نمونهی آن را در بحث معرفی مفهوم ترافیک دیدیم (تقسیم بندی بر اساس منشاء). چون درباره محتوای حمایت شده به صورت جداگانه یک درس کامل در بحث استراتژی محتوا وجود دارد، در اینجا توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه نمیکنیم. همانطور که در بحث معرفی ترافیک توضیح دادیم، هدف هر نوع حضور در فضای وب این است که ترافیکی از بازدیدکنندگان هدف را به سمت سایت خود هدایت کنیم. امروزه بسیار از افراد زمانی که سوالی داشته باشند، یا به چیزی نیاز داشته باشند یا به دنبال خدمات یا محصول خاصی باشند اولین جایی که حضور پیدا میکنند گوگل است!
گفتیم که ایجاد و طراحی وب سایت اولین قدم است و باید که این شاه راه ارتباطی و تبلیغاتی در فضای دیجیتال را آنچنان برجسته و مجذوب کننده کنیم که مخاطبین و مشتریان فعلی و آینده کسب و کار شما را در کسری از ثانیه و در اولین نگاه به خود جذب کند که مبادا پنجره سایت شما را ببندند و برای رفع نیاز خود به سراغ سایت و درنهایت کسب و کار رقیب بروند. خب وقت آن رسیده تا ببینیم سئو در ساختار سایت به چه معناست و برای دستیابی به آن باید به چه مواردی دقت کنیم. اگر شما صاحب یک وب سایت هستید و میخواهید ترافیک و مخاطب بیشتری جذب کنید حتماً باید سئو بخشی از تلاش های بازاریابی شما باشد چرا که میتواند بسیار روی افزایش فروش و یا بازدید شما تاثیرگذار باشد. اگر در زمینه سئو تازه وارد هستید یا میخواهید در مورد آن تجدیدنظر کنید، ممکن است به آموزش اصول سئو علاقهمند باشید. در این بخش از آموزش سئو، مهمترین اصول اولیه سئو فنی Technical SEO رو برای شما تشریح میکنیم.
یک سایت با المان های فنی مناسب ، به موتورهای جستجو کمک میکند تا بدون هیچ سردرگمی و مشکل هدف و منظور سایت شما را بفهمند . زمانی که قصد بالا رفتن از نردبانی تکیه داده شده به دیوار را داریم ، شرط اساسی صعود مراقبت فرد یا شئی از پایه های آن به منظور عدم لغزشش می باشد ، کما اینکه به عنوان تجربه ای شخصی نیز شاید تجربه این امر را داشته باشید که بدون وجود فردی پای نردبان ، حتی چند پله ابتدائی آن را هم بالا نرفته باشید . البته یواست سئو به عنوان یک راهنما عمل میکند و خود تاثیری در بهینه شدن سایت ندارد. ۳٫ آیا انتخاب دامنه تاثیری در سئو دارد؟
چون اگر چنین نکنند، رضایت مخاطبانشان کاهش مییابد. پس چرا یک سایت خبری بزرگ باید چنین محتوایی در سایت خودش منتشر کند؟ بنابراین باید حتما داخل هر سایت یک منوی منظم و اصولی وجود داشته باشد تا هم کاربر بتواند راحتتر به بخشهای مختلف سایت برود و هم موتورهای جستجو، طبقهبندی مطالب سایت را درک کنند. سیگنال های مرتبط به الگوریتم جستجو، در یافتن صفحه مربوطه کمک می کند زیرا الگوریتم گوگل داده ها را به سیگنال ها منتقل می کند. مثلاً بگویید که یک پست وبلاگی درباره آماده کردن خمیر کوکی درست قبل از پخت منتشر کردید.برای یافتن اینفلوئنسر مرتبط، تنها یافتن یک سرآشپز معروف با پیروان فداکار کافی نیست، بلکه کافی است سرآشپزی که در محصولات پخته شده تخصص داشته باشد.
برای ما فرقی نمیکند که از کدام یک از هاست ها استفاده کنیم اما نکات مهم سرعت هاست، امنیت هاست و همچنین آپ تایم بودن می باشد، اگر در زمانیکه که خزندگان گوگل به سایت شما مراجعه کنند و وب سایت شما به هر دلیلی با مشکل مواجه باشد به شدت تاثیر منفی برای شما خواهد داشت. بعد از انتخاب نام دامنه، هاست و CMS خود وب سایت را فعالسازی میکنیم و بعد به اجرای اصول سئو میپردازیم. برای بهینه کردن سایت فرقی نمیکند که وب سایت با چه CMS ای طراحی شده است، شما میتوانید با رعایت استانداردها هرگونه سایتی را بهینه کنید و در صفحه اول Serp مشاهده کنید. این اولین قدم خوب برای درک نقاط قوت و ضعف وب سایت شما است. محتوای یک وب سایت مانند یک فروشنده عمل میکند و میتوانید از طریق آن بازدیدکنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید و از این بخش میتوانید بهترین بهره را ببرید.
میانگین حضور کاربر در وبسایت دوم 60 ثانیه و سایت بعدی 300 ثانیه میباشد . البته امروزه هم این روش خیلی کاربرد بیشتری پیدا کرده، اما جالبه بدونید که در گذشته کمتر کسی از این سبک برای پیش برد سایت خودش استفاده میکرد. یکی دیگر از روش ها برای بهینه سازی سایز تصویر استفاده از افزونه های وردپرس می باشد. و با کمک این افزونه مقالات و اخبار سایت خود را بهینه و آن ها را در نتایج جستجوی اخبار گوگل (Google News) نمایش دهید. اگر وب سایت شما یک وب سایت وردپرسی است میتوانید با نصب و فعالسازی افزونه یواست که یکی از قدرتمندترین ابزارهای بررسی سئو می باشد به تحلیل و بررسی سئو صفحات خود بپردازید.
سایتهای پربازدید با این شرکتها وارد قرارداد میشوند و فضایی را برای تبلیغ در اختیار آنها قرار میدهند. بدون شک اگر حتی کمی در مباحث سئو وارد شده باشید میدانید در سال 2020، سئو فقط هزینه کردن و گرفتن رتبه در موتورهای جستجو نیست. شما با کمک این عامل میتوانید کلمات کلیدی و موضوعاتی که ارزش لینک گرفتن دارند را بشناسید. اما امروزه با بروزرسانی استانداردهای گوگل، تمام این روش ها از نظر او خطا محسوب میشود و اگر شما از این روش ها برای رتبه گرفتن خود استفاده کنید، گوگل آن صفحه و کلمه هدفش را پنالتی خواهد کرد. پیدا کردن شبکههای اجتماعی را برای خوانندگانتان آسان کنید. برای بهبود سئو سایت نیاز به تولید محتوای مفید و کاربردی برای کاربران وب سایت که از طریق شبکههای اجتماعی یا موتور جستجو گوگل وارد وب سایت شما شدند نیاز دارید؛ بعد از انجام تولید محتوای متنی برای سایت نیاز به سئو مقاله دارید تا مقاله شما رتبه خوب در کلمه کلیدی خوب در گوگل بگیرد.
مقدار جست و جو میانگین آمار و تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در ماه جست و جو میشود را به شما اعلام میکند. معمولاً طراحان تبلیغات حتی سعی دارند این روند را دور بزنند. آنها باید سطح دشواری هر کلمه کلیدی را با در نظر گرفتن تمام این عوامل تخمین بزنند که کار راحتی نیست. در سال های قبل رتبه گرفتن یک سایت در گوگل بسیار کار راحتی نسبت به امروز بود و خیلی راحت تر میشد که یک سایت را برای یک کلمه کلیدی هدف در سرچ کنسول بین رتبه های اول آورد، این همان افسوسی است که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردم، قبل تر خیلی راحت میتوانستیم یک سایت را جزو نتایج بالای گوگل بیاوریم و به درآمد بسیار بالا برسیم اما امروزه اینگونه نیست و باید استانداردهای زیادی را رعایت کنیم، به اضافه اینکه رقبا در هر حوزه ای چندین برابر شده اند. بعد از تمام مراحلی که تاکنون پشت سرگذاشتهایم، اکنون زمانش است که از معیارهای سئو برای محدود کردن دامنه کارها بهره بگیرید. سئو داخلی یا همان On Page SEP به کارهای گفته میشود که داخل وب سایت خود انجام میدهید تا رتبه شما در موتورهای جستجوگر بهبود یابد، از نمونه این کارها میتوان به : تولید محتوا در سایت – لینک دهی بین مطالب – انتخاب کلمه کلیدی – تعیین هدف و مسیر سایت – سئو تصاویر – لینک سازی داخلی بین صفحات سایت و…
برای تأمین و خریداری ترافیک گزینههای متنوعی وجود دارد که در اینجا برخی از آنها را مرور میکنیم. ارزش بر کلیک بیشتر از آن که به سئو ربط داشته باشد، معیاری برای سفارش دهندگان تبلیغات و آژانسهای تبلیغاتی است اما میتواند به عنوان یک ترفند در دنیای سئو هم کارآمد باشد. برخلاف تبلیغات جستجوی پولی، نمیتوانید برای به دست آوردن رتبهبندی جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، این بدان معناست که کارشناسان سئو باید کار کنند. از dns provider های معتبر برای کاهش TTFB استفاده کنید. این اصطلاحات از آن زمان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و در صنعت سئو هم، مرتبط با نوع استفاده از فعالیت ها و استراتژی های متخصص سئو به کار می رود. بعد از انتخاب کلمه کلیدی محتوای خود را تولید کنید، برای اینکار میتوانید از شرکت های تولید محتوا کمک بگیرید و یا اینکه از سایت هایی که افراد در آن بصورت فریلنسری فعالیت میکنند کمک بگیرید. اگر می خواهید در حوزه سئو فعالیت کنید و سفارش سئو بگیرید باید در مورد نحوه کار موتور های جستجو و نیز جزئیاتی در مورد بهینه سازی سایت بدانید و دانش کلی در این زمینه داشته باشید.
یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای ارتقا رتبه سایت در گوگل استفاده از پیوند های داخلی است. سپس برای کار خود باید نقشه راه تعیین کنید . همون طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، یکی از روش های افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان هست؛ بنابراین با اجرای فرآیند سئو برای سایت ما ترافیک ایجاد خواهد شد اما نکته ای که باید اشاره بشه این هست که چه افرادی با اجرای کارهای مربوط به سئو به سایت ما خواهند اومد؟ نکته مهم این است که خزندههای موتورهای جستجو نمیتوانند به صورت خودکار صفحه مربوط به نقشه سایت شما را پیدا کنند.
سئو کلاه سیاه یا Black hat SEO نوعی سئو پرخطر به حساب می آید، در این روش کاربر برای کسب رتبه های بهتر و رشد بسیار سریع تر کارهای را مرتکب میشود که الگوریتم های گوگل را به اشتباه بیندازد و یا گمراه کند تا در نتیجه خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسد، در این روش ممکن است شما خیلی سریع به رتبه های بالای گوگل برسید اما مطمئن باشید که این رتبه دائمی نخواهد بود و زمانی که گوگل متوجه تخلف بشود وب سایت متخلف را پنالتی میکند و به طور کلی از نتایج حذف میکند، حتی در مواردی دیده شده افرادی که وظیفه سئو یک مجموعه را میپذیرند برای اینکه بتوانند پول خوبی را دریافت کنند از روش های سئو کلاه سیاه استفاده میکنند و در نهایت بازخورد خوبی به مشتری ارائه میدهند اما مشتری بی خبر از همه جا بعد از مدتی کلاً وب سایت خود را از نتایج گوگل حذف میکند و آسیب های بسیاری به سایت خود وارد میکند. سئو از آن دسته روش های بازاریابی میباشد که برای شما هزینه بالای ندارد و اگر بدرستی اجرا شود میتواند بازخورد بسیاری مناسبی برای شما داشته باشد.
نتیجه این است که نباید سطح دشواری کلمه کلیدی را به عنوان مانعی در نظر بگیرید که شما را از انتخاب کردن باز میدارد. در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه یوآست، کافیست عنوان نوشته را وارد کنید تا URL ساخته شود. هر چقدر بیشتر تاخیر کنید، رقبایتان پیشرفت بیشتری را تجربه میکنند و رقابت با آنها و سایر رقبای تازه وارد سختتر میشود. برای مثال عبارت «نقلقولهای معروف» با زاویه دید بیطرف میتواند در بالای قیف دستهبندی شود ولی بسیاری از وبسایتها سعی میکنند حتی در اینباره هم دست به فروش محصولات خود بزنند و مثلاً، تابلوهایی را بفروشند که نقلقولهای معروف روی آنها چاپ شدهاند. برای مثال به کلمه ای که من در گوگل جستجو کردم نگاه کنید! ساخت سایت خبری باید به گونه ای باشد که عنوان اخبار را بتوان جستجو کرد. اگر قرار باشد تمام عنوان در URL باشد، حاصل یک عبارت فوق طولانی و درهم و برهم است.
موتورهای جستجوگر مثل گوگل دارای یک سری خزنده یا ربات هستند، این خزندهها (عنکبوت های گوگل) طبق الگوریتم های مختلف گوگل شروع به یافتن و کاوش میکنند وارد وب سایت های مختلف میشوند و آنها را بررسی میکنند در نتیجه این اطلاعات که بدست می آورند را در پایگاه های داده عظیم خود ذخیره میکنند و زمانی که یک کاربر کلمه ای را جستجو میکند، گوگل طبق الگوریتم ها و شرایطی که دارد آن ها را رتبه بندی میکند و در نتیجه به کاربر نمایش میدهد. یکی از نکات مهمی که در سئو تصاویر باید به آن توجه کنید این است که کاربران همیشه از یک گجت همچون کامپیوتر وارد سایت شما نمیشوند. اگر مقالههای مفید و کاربردی تو سایت تون قرار بدین و اون ها رو بهینه سازی کنین، اعتبار سایت تون بیشتر میشه و در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده میشین. در این حالت اگر مقالهای بنویسید که در خصوص قیمتها به آنها آموزش دهد، احتمالاً شانسی برای فروش یا حتی دیده شدن نخواهید داشت. سمت و رده شغلی برای مثال مدیر، معاون، کارشناس ارشد، کارشناس، تکنسین و … برای مثال یک کلمه کلیدی با وجود ۵۰ هزار جست و جوی ماهانه، شاید تنها ۱۰ هزار کلیک را برای وبسایت اول به ارمغان بیاورد.
راههای زیادی برای شناسایی مشکلات ناشی از رقابت داخلی در یک سایت وردپرس وجود دارد. اما بهترین کار برای افزایش رتبه و سئو سایت استفاده از یک نوع آدرس دهی است یعنی یا باید با www سایت را نمایش دهید و یا بدون www زیرا موتورهای جستجو و گوگل برای ایندکس شدن بهتر نوشته ها باید یکی از آنها را انتخاب کنند. آدرس های مطلق شامل مسیر مطلق هستند و با http شروع می شوند. محتوای چندرسانهای شامل تصاویر، ویدئوها، پادکستها، فایلهای متحرک، فلش و… سئو داخلی شامل همه تکنیک هایی است که درون سایت انجام می شود تا محتوای ما در صفحات گوگل رتبه بهتری بگیرد.
پیشنهاد میکنم یکبار برای همیشه سئو و تکنیک های صحیح آن را بیاموزید و با علم کامل وارد این حوزه شوید و مطمئن باشید نتیجه از آن شما خواهد بود. بنابراین این اختلاف نظرها زندگی را برای سازندگان ابزارهای تحقیق در زمینه کلمههای کلیدی سختتر از حالت معمول کرده است. ما در قسمت قبل، مبانی سئوی کلمات کلیدی را توضیح دادیم که میتوانید از زیر مطالعه کنید. اگر محصولات برندتان را در سراسر جهان به فروش میرسانید و مناطق بهخصوصی، مقدار ناچیزی از فروش را به خودشان اختصاص میدهند، باید شناخت محصول و برند خود را در آن مناطق افزایش دهید. برای مثال اگر ۱۲۰ هزار جست و جو کننده این کلمه را در ماه فروردین جست و جو کنند و در سایر ۱۱ ماه باقی مانده هیچ جست و جویی درباره این کلمه انجام نشود، بازدید میانگین آن کلمه در ماه ۱۰ هزار عدد بوده است (۱۲۰ هزار تقسیم بر ۱۲). موارد میان قیف و پایین قیف ترافیک کمتری را برای وبسایت شما جذب میکنند اما افرادی که در این قسمت قرار گرفتهاند، تبدیل به مشتریان یا حداقل بازدیدکنندگان وفادار شما میشوند. تحقیقات نشان میدهند که اکثر متخصصان و سازندگان ابزارهای تحقیق درباره کلمات کلیدی حداقل باور دارند که یک فاکتور در تعیین سطح دشواری یک کلمه کلیدی تاثیر زیادی دارد: لینکهای بازگشتی.
بنابراین برای سئوی چنین سایت هایی باید به دنبال عباراتی باشید که مردم اخبار آن را بیشتر پیگیری می کنند. برای مثال ممکن است عبارت «خرید گوشی» CPC بسیار بالایی داشته باشد چون کاربرانی که این عبارت را جست و جو میکنند، به دنبال هزینه کردن هستند و هر وبسایتی که چنین شانسی برای ورودی گرفتن داشته باشد، خوش شانس خواهد بود. هیچکس دلش نمیخواهد برای سایتش محتواهای تکراری ایجاد کند. راه دیگری که ممکن است بخواهید مشکلات محتوای تکراری را حل کنید این است که موتورهای جستجو را از خزیدن در صفحه در وهله اول مسدود کنید. هدف از راه اندازی یک سایت فروش و جذب افراد و کاربران به سایت میباشد و بازاریابی کسب کار آنها یکی از مهمترین نکات یک سایت حرفه ای و پر درآمد است. به عبارت دیگر کسب رتبه اول در نتایج جستجو شده توسط کاربران اصلی ترین هدف آن است . از سوی دیگر عبارت «آموزش راهاندازی گوشی» احتمالاً هیچ مقدار CPC خاصی ندارد زیرا از جمله کلمات کلیدی رایجی است که به هدف صرف هزینه روی وبسایتها صورت نمیگیرد.
۲٫ آیا انتخاب هاست در سئو سایت تاثیری دارد؟ به این معنا که شما محتوای مشخصی را تولید میکنید و یک سایت یا پلتفرم پرمخاطب دیگر در ازاء دریافت پول آن را برای شما منتشر میکند. ارزش بر کلیک (CPC) نشان میدهد تبلغ کنندگان حاضر هستند برای تبلیغ یک موضوع در یک کلمه کلیدی بهخصوص چقدر هزینه کنند. آیا اکنون رتبه بالایی برای نتایج جست و جوی این کلمه کلیدی ندارم؟ آیا باید برای همه آنها صفحات جداگانه و محتوای مجزایی تولید کنید؟ حتی وقتی موتورهای جستجو شما را به صورت رایگان در فهرست لینکهای برتر معرفی میکنند، شما قبلاً برای کیفیت محتوای خود و رعایت اصول تکنیکی سئو هزینه کردهاید. گوگل آنالیتیکس، منبع ارزشمندی برای به دست آوردن اطلاعات است. با کمک ابزار های تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس، میتوانید بازخورد محتوای خود را پس از مدتی بررسی کنید و متناسب با آن عملکرد خود را تنظیم کنید.
تعداد Refering Domain ها برای سایت ما بسیار حائز اهمیت است، RD که مخفف Refering Domain می باشد، یعنی تعداد سایت هایی که به سایت ما لینک داده اند، اگر از یک سایت ده ها لینک به سایت ما داده شده باشد در هر حال یک RD محسوب میشود و ۱۰ بک لینک برای ما محاسبه میگردد. شما باید کلمههای کلیدی بالارده را به عنوان فرصتهایی برای لینک شدن ببینید. و لینک سازی خارجی به کسب اعتبار سایت و صفجه ای که به آن لننک داده میشود کمک میکند و به نوعی گوگل را به این درک میرساند که سایت مقصد که به آن لینک داده شده آنقدر محتوای خوبی دارد که سایت با اعتبار دیگری به عنوان یک مرجع به آن لینک داده است. آنها ابتدا درباره چیزی که نیاز دارند جستجو میکنند و چند وب سایت را بررسی میکنند و در نهایت نتیجه گیری میکنند.
به عبارت دیگر، اگر محتوای یکسان یا مشابهی تحت URLهای مختلف در دسترس دارید، میتوانید از تگهای کنونیکال استفاده کنید تا مشخص کنید کدام نسخه اصلی است و بنابراین، باید ایندکس شود. نکته دوم این است که نمیتوان همه کلمات کلیدی را با این ۳ عبارت برچسبگذاری کرد. برای مثال اگر سه نتیجه نخست نتیجه جست و جو برای دو کلمه کلیدی یکسان باشند، احتمالاً گوگل آن دو عبارت را یکسان در نظر میگیرد. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورها جستجوگر، به معنای بهبود صفحات مختلف سایت بر اساس اصول و قوانین خاصی می باشد. افراد زیادی برای موارد متعددی از جست و جوی گوگل استفاده میکنند اما این به معنای آن نیست که حتماً روی نتیجه نخست کلیک و از صفحه مربوطه آن وبسایت دیدن کنند. بلکه به معنای تأمین ترافیک بدون پرداخت هزینه به موتورهای جستجو است. یکی دیگر از شیوههای طبقه بندی ترافیک، توجه به شیوه تأمین ترافیک است.
اگر وب سایت شما در کلمات کلیدی زیادی صفحه اول گوگل باشد، شانس آشنایی با کاربران جدید بیشتری را خواهید داشت. صفحاتی که در این کلمات کلیدی لینکهای بسیار دارند، نشان میدهند که فرصت گرفتن لینک در آنها بسیار بالاست. محل قرار گرفتن Google Ads بر اساس میزان پیشنهاد تبلیغ کنندگان و همچنین امتیاز کیفیت هست. مهم ترین ایتم در شناسایی ورودی گوگل سایت های بی کیفیت و بی محتوا و بدقواره ای هستند که به سرعت در گوگل رشد می کنند. آیا میتوانم ترافیک ورودی را با بهبود موقعیت کلمه کلیدی، افزایش دهم؟ اما میخواهم مختصر مفید اینجا توضیح دهم. میتونی پیدا کنی اطلاعات بیشتر در اینجا یا اسکریپت را از اینجا دانلود کنید. گوگل هدف از هر جست و جو را به خوبی تشخیص میدهد و در نهایت، نتایجی را بالاتر نشان میدهد که با هدف کاربران منطبق است.
وقتی به لینکهای بازگشتی بیشتری برای کسب نتیجه در یک کلمه کلیدی نیاز دارید، بنابراین باید این کار را انجام دهید و هر چه سریعتر خودتان را برای این شرایط آماده کنید. آنها با نگاه کردن به تعداد صفحاتی که نتایج بالایی در موتورهای جست و جو برای یک کلمه کلیدی دارند، این کار را انجام میدهند. هیچ محدودیتی برای تعداد کاراکترهای توضیحات متا وجود ندارد! 2. محتوای جذاب : متا توضیحات در اصل دعوتنامهای به سایت شماست، اما قرار نیست با توصیفهای دور و دراز، کاربران را وسوسه کنید. بهطور خلاصه فید وردپرس کمک میکند که مطالب سایت شما بهطور منظم در یک آدرس قرار بگیرد تا کاربران شما بتوانند به آن بهتر دسترسی پیدا کنند. این امر باعث میشود آدرس به طور کامل در نتایج جستجو نمایش داده شود و حفظ کردن آن برای کاربران ساده باشد . اگر نام مورد نظرتان برای یک تصویر، از دو یا چند کلمه تشکیل شده، آنها را با خط فاصله (-) جدا کنید. اگر وب سایت دارید و برای کسب و کارتون نیاز به سئو دارید و دوست دارید در نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرید کافی است با شماره تلفن های ۷-۸۸۶۴۰۱۹۴، از طریق واتس اپ و یا از طریق فرم تماس در دکمه تماس با ما، با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.
برای جلوگیری از مشکل گوگل برای یافتن محتوای جاوا اسکریپت، تعدادی از مدیران وب از فرایندی به نام cloaking استفاده می کنند که محتوای جاوا اسکریپت را در اختیار کاربران قرار می دهد اما آن را از خزنده ها پنهان می کند. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بالاتر گوگل وجود دارد. در سایت ها از یک کلمه کلیدی هدف در متن خود به تعداد خیلی زیادی استفاده میکردند و رتبه خود را بهبود میدادند و یا اینکه برای سایت خود بک لینک های فراوانی میخریدند و با همه این روش ها سایت خود را در نتایج بالای گوگل به نمایش در می آوردند.
همچنین امکان انتخاب منطقه جهانی هم برای مشاهده آمار تعداد جست و جوی هر کلمه کلیدی وجود دارد. بهترین کار برای انجام سئو این است که شما خودتان اطلاعات SEO داشته باشید و بهترین سئوکار برای وب سایت شما، خود شما هستید پس برای یادگیری سئو زمان بگذارید. در مرحله اول مهمترین کار خرید یک هاست و دامین خوب و بعد از آن طراحی سایت به بهترین نحو که با دسکتاب و گوشی همخوانی داشته باشد. نکته مهم در لینک دهی داخلی اینکه، لینک هایی که از صفحه اصلی به صفحات هدف داده میشود دارای ارزش بیشتری هستند، یعنی میتوانید مهمترین کلمات کلیدی خود را از صفحه اصلی به صفحات داخلی هدف لینک دهید. در حالی که مقدار جست و جو، ترافیک بالقوه، درجه سختی و هدف از جست و جوی یک کلمه کلیدی بسیار مهم هستند اما شما باید بدانید که جذب ترافیک از یک کلمه کلیدی چقدر و چگونه برای کسب و کار شما اهمیت دارد. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک میکند. بخشی از توضیحات صفحه سایت، در تگ متا دیسکریپشن قرار می گیرد، که به موتور های جستجو می فهماند، صفحه ما، در ارتباط با چه موضوعی است؛ اما اهمیت متا دیسکریپشن در سئو سایت این است، که هرچه قدر ارتباط متن دیسکریپشن، با مطالب داخل سایت بیشتر باشد، گوگل درک بهتری از صفحات وب سایت شما خواهد داشت.
برای داشتن یک مقاله خوب با استاندارد سئو میتوانید مقاله نحوه تولید محتوا را آموزش سئو تکنیکال سنیور سئو مطالعه کنید. گوگل در آخرین آپدیت خود، طول مناسب برای توضیحات متا را حدود کمتر از 160 کاراکتر اعلام کرده است. با سلام خدمت کاربران عزیز آکادمی انار، با مقاله همه چیز درباره سئو همراه شما هستیم و دوست داریم که کاملترین مقاله درباره سئو را در اینجا برای شما جمع آوری کنیم که اگر سئو را به خوبی نمیشناسید با این مقاله از وب سایت آکادمی انار شناخت دقیق و کاملی از SEO بدست آورید. هر دو مدل لینک سازی برای سئو کردن سایت ضروری است. سئو یعنی دانستن و انجام پارامترهای که برای سئو وب سایت شما مفید است، شما با شناخت این پارامترها و اجرای آنها میتوانید وب سایت خود را بهبود بخشید این عملکرد میتواند به سریع دیده تر شدن و رشد بهتر شما کمک کند و به خزنده های گوگل در شناخت وب سایت شما کمک شایانی کند.
تعداد زیادی هم به جای ورود به نتیجه اول جست و جو، به نتیجههای بعدی توجه میکنند و نتیجتاً روی آنها کلیک خواهند کرد. نکته سوم این است که برخی از بازاریابها تعریف خود را از بالای قیف به حدی گسترش میدهند که بتوانند سایر موارد را هم در آن جای دهند. اما این مورد باعث نمیشود که هر چیزی بعد از آن منتشر شد، آن هم رتبه خود بگیرد. در اسکریپت PHPRank کاربران و بازدید کنندگان با قرار دادن آدرس خود می توانند از وضعیت سئو وب سایت بر اساس رتبه آن ها در گوگل و الکسا و ارزیابی تایتل وب سایت و کلمات کلیدی و همچنین نمایش سرعت بارگذاری وب سایت و تکنولوژی های به کار برده شده از نظر کدنویسی وب سایت و.. چطور کلمات کلیدی را هدف قرار دهیم؟ هدف از جست و جو را مشخص کنید. یعنی در صفحه اول گوگل تنها 10 نتیجه وجود دارد و 90% از بازخوردهای این کلمه را هم همان وب سایت های دریافت میکنند که در صفحه اول دارای جایگاه و رتبه مناسب هستند. موتورهای جستجوگر مثل گوگل چگونه رتبه بندی میکنند؟ در این حالت موتور های جستجوگر قادر نیستند که تجربه کاربری واقعی وب سایت شما را درک کنند و این احتمال وجود دارد که چنین حالتی را مخفی کاری و Cloaking در نظر بگیرند.