من آزمایشی انجام داده ام که تفاوت های استفاده از CCD های مختلف را در حین بازی در Red Dead Redemption 2 نشان می دهد.
به دلایل زیر آن را کاملاً جذاب یافتم:
-
اجرای همه هستهها (حتی با Cache ترجیحی در بایوس) در این بازی و برخی بازیهای دیگر، تجربهای بسیار روان ایجاد میکند.
-
خاموش کردن Hyperthreading در CCD1 و CCD0 تجربه را حتی بیشتر تثبیت می کند
-
اجرای فقط 3D Cache CCD0 با Hyperthreading ON باعث ایجاد لکنت می شود (در این معیار زیاد دیده نمی شود، اما در طول گیم پلی معمولی بارها تجربه شده است)
-
خاموش کردن Hyperthreading در CCD0 در حالی که فقط از CCD0 استفاده میکنید، سپس خاموش کردن کامل هستههای CCD1 (غیر 3D) تجربه فوقالعاده صافی را فراهم میکند.
-
خاموش کردن CCD0 (سمت کش 3 بعدی) و بازی در CCD1 (غیر 3 بعدی) با Hyperthreading OFF، تجربه شگفت انگیزی را در نرمی، که شامل میانگین ها و 0.1 درصد پایین است، امکان پذیر می کند.
-
روشن کردن Hyperthreading در حالی که فقط روی CCD1 (غیر 3 بعدی) بازی می کنید باعث لکنت شدید می شود و تقریباً شروع به شکستن کد بازی می کند.
-
میتوانید هستههای Hyperthreading را فقط روی CCD0 (کش سه بعدی) انتخاب کنید و هستههای اصلی را خاموش کنید، و بازی تقریباً در هستههای Hyperthreading در مقایسه با هستههای اصلی 0، 2، 4، 6، 8، 10، 12، 14 تقریباً یکسان اجرا میشود.
-
منطق 7 برای اجرا در CCD1 (غیر 3 بعدی) که در آن فقط از هسته های Hyperthreading در CCD غیر 3 بعدی استفاده می کنید و CCD0 (کش 3 بعدی) را خاموش می کنید، اعمال می شود.
Hyperthreading در اکثر بازیهایی که من تست کردهام خوب نیست، اما اگر اجازه دهید همه هستهها در بسیاری از بازیهایی که من امتحان کردهام کار کنند، اشکالی ندارد.
داشتن HT OFF در همه حالات بهترین کار را دارد.
یا خاموش کردن قسمت دیگر آن هسته که Hyperthreading را منعکس می کند.
بازیهایی مانند Insurgency Sandstorm مانند همه هستهها کار میکنند، اما این بازی طرفدار Hyperthreading نیست. به نظر می رسد بسیار سازگار است.
ارسال شده توسط /u/CanItRunCrysisIn2052
[comments]
منبع