PS آیا در 5800X3D معیارهایی با محدودیت های مختلف PPT، TDC، EDC سراغ دارید؟
ویرایش: باید واضح تر می گفتم، منظورم به معنای واقعی کلمه آندرکلاک CPU نیست. منظور من این است که سرعت کلاک به طور غیرمستقیم در هنگام اصلاح مقادیر PPT، EDC، یا TDC و به طور بالقوه با کاهش ولتاژ با آفست منفی CO کاهش می یابد.
اگر کسی بخواهد 5800X3D را با سرعت ساعت کمی پایینتر در ازای حرارت بهتر اجرا کند، حافظه پنهان سه بعدی در آن سرعتهای ساعت پایینتر همچنان دقیقاً یکسان عمل میکند، بنابراین مزیتی که ارائه میدهد همچنان تحت حجم کاری بازی (اگرچه حجم کاری بازی) وجود دارد. همچنان از کاهش سرعت ساعت کمی رنج می برد).
این کش اضافی یک ویژگی ثابت CPU در مقابل یک ویژگی پویا مانند سرعت ساعت است که می تواند به بالا یا پایین تغییر یابد.
بنابراین، یک 5800X3D با محدودیتهای PPT، EDC یا TDC بسیار پایینتر، در تئوری همچنان باید عملکرد بازی بسیار مشابهی با یک استوک 5800X3D ارائه دهد.
نظریه به شرح زیر است:
آیا این معقول است و آیا این درست است؟
منبع اصلی بهبود عملکرد بازی در نسخههای …X3D تراشهها این واقعیت است که حافظه نهان اضافی باعث کاهش یا حذف کامل حافظه پنهان در عناوین مختلف میشود و عملکرد را افزایش میدهد.