تقریباً همه بازیهای تحت حمایت AMD فاقد DLSS (و گزینههای کمتر تأثیرگذار ردیابی پرتو) هستند.
Dying Light 2 – FSR 1.0 بعد از اینکه مقداری PostProcessFX (که AMD در مستندات خود به آن توصیه میکند، توصیه میکند، DLSS چنین مشکلی را ندارد) که باعث بدتر شدن ظاهر آن میشود، از پیش تنظیم شده “Ultra Quality” و مقدار وضوح به طور پیشفرض کم بود و بدون لغزنده کم بود، آمد. من یک راه حل برای هر 3 مورد از این مشکلات پیدا کردم و عملکرد و کیفیت تصویر با هم قابل مقایسه بودند، DLSS هنوز هم بدیهی است بهتر به نظر می رسد اما قطعا تجربه بهتری برای کاربران AMD (و GTX) بود که نمی توانند از DLSS استفاده کنند.
نتیجه
من در گذشته با نام Techland جنجال زیادی ایجاد کردم ممکن است عمدا باعث بدتر شدن ظاهر FSR شدهاند، اما من میخواستم در واقع شواهدی را که نشان میدهد هر دو سازنده پردازندههای گرافیکی فنآوری مسابقات خود را در بازیهای شریک خفه میکنند، جدا از تعهدات قراردادی خود، مورد بحث قرار دهم (برای یک دوره زمانی، بهروزرسانیهای آینده ممکن است آن را اصلاح کنند)
NVIDIA
به نظر میرسد AMD کاملاً فناوری NVIDIA را حذف میکند، زیرا AMD تمایل به پایینتر بودن دارد (با مزیت بازتر بودن) و NVIDIA به نظر میرسد به فناوری AMD اجازه میدهد، اما اگر با فناوری آنها رقابت میکند، باید از آن استفاده کنند (استفاده از نسخههای قدیمیتر، تنظیمپذیری کمتر، ایجاد اختلال در آن. تا قرار دادن آن در خط لوله)
خدادادی – آیا DLSS دارای پلاگین موتور است هنوز آن را پیاده سازی نکرده است و شخصی کد DLSS استفاده نشده را در خود بازی پیدا کرده است.
جنگ مدرن 2 – هر ارتقاء دهنده در این بازی یک نوار لغزنده وضوح دارد به جز حدس بزنید چیست؟ FSR آنها از FSR 1.x بیش از 2.x استفاده می کنند تا حتی از زمانی که جدید است شروع کنند. آنها از یک نسخه قدیمی استفاده میکنند و نسخه گفته شده را برای اینکه جایگزین خود (NIS) بهتر به نظر برسند، زمانی که یک ارتقاء حتی سادهتر است. FSR در Vanguard عالی به نظر می رسید و ناگهان در عنوان بعدی افتضاح است. (نمی توان این را تایید کرد، اما ممکن است حتی از آخرین نسخه FSR 1 استفاده نکنند، قبل از انتشار نسخه 2.0 پیشرفت هایی داشته است)
AMD