من به استفاده از DLSS ادامه خواهم داد زیرا کارت من از آن پشتیبانی می کند، اما برای بقیه FSR واقعا خوب به نظر می رسد. من حتی دیده ام که در موارد استفاده خاص بهتر از DLSS عمل می کند. به عنوان مثال هنگام استفاده از آن در حالت وضوح پویا برای نگه داشتن آن در یک نرخ فریم خاص. به نظر می رسد FSR در نگه داشتن 60 فریم در ثانیه بدون افت بهتر است، در حالی که DLSS به طور منظم 2 تا 5 فریم را کاهش می دهد و وضوح خود را تنظیم می کند. من معمولاً حالتی را برای آن انتخاب میکنم که در آن قرار داشته باشد، بنابراین این اغلب یک عامل نیست مگر اینکه واقعاً تنظیمات گرافیکی بازی را انجام دهم.
به نظر می رسد FSR در خطوط موازی کمی درخشان تر است و در کنار هم نگه داشتن خطوط نازک کمی بدتر است. من فکر میکنم FSR 2.1 همانطور که در اینجا مشاهده میشود با آنچه که در DLSS 2.1 میدیدم کاملاً قابل مقایسه است، با سایبرپانک که اکنون به DLSS 2.3 رسیده است، اگرچه قطعاً از FSR پیشرفتهتر جلوتر است. اگرچه من مطمئن هستم که وقتی FSR دو نسخه دیگر را در اختیار دارد، تقریباً شبیه به این نسخه از DLSS خواهد بود، اما در آن زمان DLSS به نسخه های جدیدتر خواهد رسید. بازی ادامه دارد.