می گویند چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر می کنند: فقط خوب است اگر زودتر می رسیدند. خوشبختانه، برای استودیوهای بازی، Incredibuild وجود دارد تا به شما کمک کند. این نرم افزار که فرآیندها را در هر CPU موجود در یک شبکه توزیع می کند، کارهای تکراری و وقت گیر مانند کامپایل ابزارها، کد موتور و سایه بان ها را سرعت می بخشد: کارهایی که در غیر این صورت ایستگاه های کاری را به هم می بندند و توسعه دهندگان و هنرمندان را بیکار می گذارند.
و Incredibuild فوق العاده خوب با محاسبات ابری بازی می کند. به جای مصرف منابع ارزشمند درون محل، استودیوها میتوانند کارهای کامپایلسازی را در فضای ابری انجام دهند و از تعداد عظیم vCPU و ظرفیت حافظه نمونههای آمازون EC2 G4ad و C5a مجهز به AMD استفاده کنند تا زمان انتظار را کاهش دهند.
برداشتن خسته کننده از کد کامپایل
Incredibuild که توسط توسعهدهندگان مختلف از استودیوهای مستقل گرفته تا غولهایی مانند Bandai Namco Entertainment استفاده میشود، پایه اصلی خط لوله بازیها است. این نرم افزار به شدت با Unreal Engine ادغام می شود – توسعه دهنده آن، Epic Games، خود یک کاربر Incredibuild است – تسریع در کامپایل کد سایه زن در Unreal Editor، و ساخت کد موتور خود، چه از IDE هایی مانند ویژوال استودیو یا به عنوان بخشی از یکپارچه سازی مداوم..
در حالی که کامپایل Unreal Engine از منبع معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد، این فرآیند در طول توسعه بارها تکرار می شود، هر وقفه باعث کاهش سرعت کار و شکستن جریان ذهنی توسعه دهنده می شود. به طور مشابه، هنرمندان ممکن است قبل از اینکه بتوانند سطح بازی را باز کنند، ممکن است چند دقیقه منتظر بمانند تا شیدرها کامپایل شوند – دقیقه هایی که با تکرار این فرآیند در طول یک هفته کاری، به سرعت به ساعت ها انباشته می شوند.
Incredibuild از دو طریق به سرعت کامپایل کمک می کند: با استفاده مجدد از خروجی های کش شده از بیلدهای قبلی که در آن ورودی ها تغییری نکرده اند، و توزیع کار در هر CPU موجود در شبکه در صورت تغییر. صرفه جویی در زمان در یک شبکه محلی قابل توجه است، اما زمانی که استودیوها از منابع ابری مانند نمونه های EC2 C5a و G4ad آمازون نیز استفاده می کنند، که توسط CPU های AMD بسیار چند هسته ای قدرت می گیرند، حتی بیشتر می شود.
نمونه های آمازون EC2 مبتنی بر AMD: یک راه حل قدرتمند و مقرون به صرفه برای توسعه بازی
نمونههای EC2 C5a که در هشت پیکربندی برای مطابقت با انواع بارهای کاری فشرده محاسباتی موجود است، از نسل دوم سفارشی استفاده میکنند. پردازنده های AMD EPYC™ 7002 با سرعت کلاک تا 3.3 گیگاهرتز کار می کنند. نمونههای C5a با ارائه حداکثر 96 vCPU، حداکثر 192 گیگابایت حافظه و حداکثر 20 گیگابیت در ثانیه پهنای باند شبکه، کمترین هزینه را برای هر پردازنده x86 در مجموعه EC2 ارائه میدهند: 10 درصد کمتر از نمونههای مشابه مبتنی بر اینتل.. (1)
برای کارهای گرافیکی فشرده، نمونه های جداگانه EC2 G4ad قدرت هر دو AMD را به ارمغان می آورد معماریهای پردازندههای RDNA™ و Zen 2 در فضای ابری، با پردازندههای نسل دوم EPYC – که خود تا 64 vCPU و 256 گیگابایت حافظه را ارائه میدهند – با پردازندههای گرافیکی AMD Radeon™ Pro V520 تکمیل میشوند.
این دو نوع نمونه با هم، استودیوها را قادر میسازند تا کل گردش کار Unreal Engine خود را به صورت آنلاین مدیریت کنند، از نمونههای G4ad به عنوان ایستگاههای کاری مجازی که میتوانند ویرایشها را تا سطحی در ویرایشگر Unreal انجام دهند، و شبکهای از نمونههای C5a که به عنوان Incredibuild Agents برای کامپایل کردن سایهزنان عمل میکنند. ، یا برای ساخت خود موتور.
مزارع ساخت مجازی کد را 3.7 برابر سریعتر از ایستگاههای کاری درون محل کامپایل میکنند (2)
کرایه 11 نمونه EC2 هزینه 52.24 دلار * در ساعت دارد: کسری از هزینه نیروی کار که با بیکار ماندن یک هنرمند ارشد یا توسعه دهنده برای همان دوره متحمل می شود. و با این که مزرعه ساخت مجازی می تواند هفت کار تلفیقی مشابه را در آن ساعت انجام دهد، هزینه واقعی هر ساخت تنها 7.46 دلار است.
*قیمت بر اساس نمونه EC2 C5a، 5.223 دلار در ساعت، منطقه ایرلند – 4 فوریه 2022
فرآیندهای توسعه بازی زمانبر توربو شارژ
با همکاری Incredibuild، آمازون EC2 C5a مبتنی بر AMD و نمونههای G4ad به این معنی است که توسعه بازی دیگر نیازی به یک بازی انتظار نیست. توانایی استفاده از صدها vCPU بر اساس تقاضا، کامپایل سایهزنها یا کد موتور را شارژ میکند، در حالی که توانایی انتقال فرآیند به فضای ابری، وقفههای جریانشکنی را برای هنرمندان و توسعهدهندگان حذف میکند و ساعتها زمان از دست رفته را در طول یک هفته کاری پس میگیرد.
و با قابلیت Incredibuild که میتواند طیف وسیعی از کارهای تکراری دیگر توسعه بازی را توزیع کند – از تبدیل فایل و پردازش بافت گرفته تا پخت و رندر کردن نقشه نوری – تا مزارع ساخت مجازی مبتنی بر AMD، صرفهجویی در زمان به همین جا ختم نمیشود. AMD و Incredibuild: ترکیبی برنده برای توسعه دهندگان بازی.
منابع بیشتر:
جورج واتکینز یک مدیر بازاریابی محصول برای AMD است. پست های او نظرات خودش است و ممکن است موضع، استراتژی یا نظرات AMD را نشان ندهد. پیوندها به سایتهای شخص ثالث برای سهولت ارائه میشوند و AMD هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایتهای لینکشده ندارد و هیچگونه تاییدیهای ندارد. علائم شخص ثالث فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و هیچ تایید یا توسط AMD مورد نظر یا ضمنی نیست.
1 تمام ادعاهای مربوط به عملکرد و صرفه جویی در هزینه توسط آمازون ارائه شده است و به طور مستقل توسط AMD تأیید نشده است. عملکرد و مزایای هزینه تحت تأثیر متغیرهای مختلفی قرار می گیرد. نتایج در اینجا مختص آمازون است و ممکن است معمولی نباشد. GD-181 منبع: https://aws.amazon.com/about-aws/whats-new/2020/06/now-available-amazon-ec2-c5a-instances-featuring-…
2 آزمایش انجام شده توسط AMD Performance Labs در تاریخ 17/02/2022 بر روی AWS Cloud VM G4ad 4xlarge زنده با استفاده از درایور گرافیکی سفارشیشده AWS نسخه Radeon-Pro-Software-for-Enterprise-20.10.25.04، با Windows® Server 2019 instances و 2019 C. به عنوان ماشین های برده برای حجم کار ساخته می شود. دستگاه محلی مورد استفاده، ایستگاه کاری رومیزی Whitebox، با AMD Ryzen 7 5800x CPU 16core، 64 گیگابایت حافظه و AMD Radeon PROTM WX5700 w/ 8GB VRAM بود. برنامه مورد استفاده Unreal Engine® Editor 4 و نرم افزار Incredibuild® با استفاده از نمونه «ShooterGame» از Unreal در هر دو ماشین دسکتاپ و VM بود. تمام نتایج آزمون از نمرات توالی تست داخلی AMD ترکیبی، متوسط و در 3 اجرا گرفته شده است. عملکرد ممکن است بر اساس استفاده از آخرین درایورها متفاوت باشد. نتایج عملکرد ابر ارائه شده بر اساس تاریخ آزمایش در پیکربندی است و با فاکتورسازی تست فلز لخت داخلی AMD در سربار ارائهدهنده خدمات ابری همراستا است. نتایج ممکن است به دلیل تغییرات در پیکربندی زیربنایی و شرایط دیگر مانند قرار دادن ماشین مجازی و منابع آن، بهینهسازیهای ارائهدهنده سرویس ابری، مناطق ابری قابل دسترسی، مستاجران مشترک، و انواع بارهای کاری دیگر که در همان زمان انجام میشوند، متفاوت باشد. زمان روی سیستم