شاید توضیحات دیگری هم وجود داشته باشد؟ اندیشه ها؟
مگر اینکه بازی دارای محدودیت CPU باشد، “RT on” تانک FPS را با همان درصد نسل قبلی کاهش می دهد.
آیا ممکن است به این دلیل باشد که مقدار زیادی از قدرت سایه زن سنتی برای پشتیبانی از RT-ing استفاده می شود و تنها یکی از مراحل چندگانه برای انجام RT در واقع شتاب سخت افزاری است؟ (بررسی تقاطع) بخش دیگر، مانند ایجاد چنین ساختارهایی، به روز رسانی آنها، “دنیز زدایی” برای ایجاد تصویری خوش طعم، نیستند.
آیا قرار نبود «GPUهای آینده» را ببینیم که از قدرت RT بیشتری بهره میبرند و بنابراین با روشن بودن RT، فریم در ثانیه را ذخیره نمیکنند؟ آیا ما نباید حداقل آن را تانک کمتر ببینیم؟ چرا ما آن را نمی بینیم؟
چه خبر است با وعده های RT؟