را
طرفداران:
- به نظر می رسد از فناوری Fluid Motion Frames استفاده خواهد کرد که "پسندیدن" Frame Gen فریم ها را تولید می کند. مردم قبلاً وقتی Frame Gen اعلام شد متوجه شدند که GPUهای فعلی می توانند Interpolations را انجام دهند و حتی برخی آن را در سال 2070 آزمایش کردند.
- AMD RDNA3 را برای داشتن HW اضافی ویژه در معماری خود، به غیر از تغییر به چیپلت، اعلام نکرد.
از یک طرف من بسیار هیجان زده هستم که چگونه این می تواند عملکرد را بهبود بخشد، از طرف دیگر ممکن است آوازهای نگران کننده ای وجود داشته باشد
دو نکته من این است:
- یا AMD FSR3 را با RDNA3 قفل میکند، اما از آنجایی که دیدند NVIDA چگونه با واکنشهای منفی مواجه شد، تصمیم گرفتند تا زمانی که پردازندههای گرافیکی منتشر شوند، هیچ چیز دیگری اعلام نکنند یا به سادگی تا 13 دسامبر و با عرضه، بازیهای زیادی آن را اجرا نکنند، درست مانند Nvidia. AMD دیشب انویدا را زیاد رد کرد و در دسترس بودن FSR3 برای همه پردازندههای گرافیکی میتوانست ضربه دیگری باشد، اما آنها از آن استفاده نکردند.
- یا FSR3 روی همه پردازندههای گرافیکی مانند FSR 1/2 در دسترس خواهد بود، اما از آنجایی که این کار به GPUهای قدیمیتر (نه همه آنها) کارایی بیشتری میدهد، AMD ابتدا میخواهد از فروش سرمایهگذاری کند و سپس پشتیبانی از FSR3 را اعلام کند، زیرا اگر 6800XT شما میتواند با این کار دو برابر یا حتی 50 درصد FPS بیشتر دریافت کنید، می توانید به سادگی خرید خود را انجام دهید.
ارسال شده توسط /u/NGGKroze
[comments]
منبع
معایب:
- AMD به نوعی FSR 3 را نادیده گرفت. این مانند یک یادداشت کوچک در ارائه بود و حتی روی FSR 2.2 تأکید می کنند تا شما هیجان زده شوید که به زودی ارائه می شود. کل ارائه Nvidia تقریباً در مورد این چیزهای جدید DLSS3/Frame Gen بود
- با سری RX7000 راه اندازی نمی شود – این با نکته بالا منطقی است، زیرا اگر آنها آن را به یک نقطه فروش کلیدی در ارائه تبدیل کنند، اما آن را با GPU راه اندازی نکنند، ظاهر بدی خواهد داشت.