این واقعاً به ما به عنوان مردم و آنچه ما تحمل می کنیم بستگی دارد. به نظر من این اصلا معقول نیست و مطمئن هستم که افراد دیگری مانند من در یک قایق مشابه وجود دارند.
با این حال، PDF اصلاً این را بیان نمی کند. من یک ctrl+F و همه چیز را انجام دادم و آن خطوط را نمی گوید.
اکنون، از زمان ورود کارت منجر به لکنت های گاه به گاه رایانه شده است – من هرگز توجه زیادی به آن نکردم و در آن نقطه آن را به کارت محدود نکردم. در نهایت با شروع بیشتر تایپ کردن و کارهای اداری، مشکل بیشتر و بیشتر شد. من مدام قسمت های دیگر را رد می کردم و هرگز فکر نمی کردم این کارت باشد. همچنین یک سیم پیچ ناله می کند که با رندر آن هماهنگ است. بنابراین وقتی موتور کاغذ دیواری یا هر کاغذدیواری چرخشی را اجرا میکنم، به معنای واقعی کلمه میشنوم که وقتی کاغذ دیواری محو میشود، تکان میخورد و سپس متوقف میشود. فوق العاده عجیب و غریب است مخصوصاً وقتی در سکوت هستم. در نهایت، من یک RX 570 ارزان قیمت قدیمی را امتحان کردم و همه چیز درست شد – بدون لکنت و بدون سر و صدا.
اکنون به نکته اصلی، من یک 6900 XT را سال گذشته با نام تجاری جدید به قیمت 1504 دلار از stockX خریدم – مخصوصاً برای دریافت بهترین پوشش و تجربه ممکن، قیمت بالایی را پرداخت کردم.
من دوست دارم بگویم که آنها من را برای همیشه به عنوان یک مشتری از دست داده اند، اما فکر می کنم آنها چیز بدتری در دست دارند – آنها من را برای همیشه به عنوان مشتری خواهند داشت که به این دلیل همیشه به آنها بدگویی خواهد کرد.
بنابراین اکنون من مطمئناً کارت آن را به نتیجه رساندم و در مورد گارانتی آنها با AMD تماس گرفتم. آنها مستقیماً امتناع کردند و گفتند: “لطفاً مطلع باشید که طبق خط مشی شرایط و ضمانت نامه AMD، ما فقط برای کارت های گرافیکی که توسط AMD ساخته شده اند و فقط توسط فروشگاه آنلاین AMD فروخته می شوند، پشتیبانی گارانتی ارائه می دهیم.” در حالی که من را در اینجا به PDF شرایط گارانتی 6900 XT پیوند می دهم.
اگر می خواهید داستان را بخوانید در نظرات می گذارم
آنها به طور آشکار به مشتریان در مورد گارانتی خود دروغ می گویند.
در این مرحله، حتی اگر آنها با من تماس بگیرند و آن را حل کنند، مطمئن نیستم که به طور موثری نگاه بد من به AMD را بازگرداند. من هر جا که بتوانم یک بررسی 1 ستاره ارائه خواهم کرد و به ثبت شکایات BBB ادامه خواهم داد. کس دیگری موقعیت های مشابه و راه حل های بالقوه ای داشته است؟
آیا شخص دیگری چنین مشکلاتی داشته است؟ بادیگران هم اهنگ شدن.
1500 خرج کرده اند و نه تنها قیمت آن نصف شده و 799 در وب سایت آنها است، آنها همچنین از تعویض یا تعمیر آن خودداری می کنند، بنابراین تقریباً 1500 دلار از من دزدیده شده است. آیا می توانید تصور کنید که یک تجارت چند میلیون دلاری این افراد را به این شکل سرقت کند؟ زشت ترین و بدترین تمرین و علیرغم شکایت BBB و انجام آن تا اینجای کار، آنها هنوز هیچ گونه نرمی و ادب نشان نمی دهند. خیلی بد است که آن را در آنجا داشته باشیم، و سپس با وجود اینکه موضوع را به آن عمق میکنیم، هنوز هیچ کمکی برای ارائه حداقل تجربه مشتری بهتر نشان ندهم – دو برابر بد.
دیوانه است که بیشتر از آنچه تا به حال برای کارت گرافیک خرج کرده ام و یکی از بدترین تجربیات ممکن را خرج کنم.
در آن زمان نیز کلیک شد، آنها ترجیح می دهند به ربات ها و اسکالپرها بفروشند – بنابراین آنها از ضمانت محصول آزاد هستند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا بدون توجه به هر چیزی از گارانتی خارج شوند. و به همین دلیل است که سایت آنها اقدامات ضد ربات موثری ندارد – آنها از فروش به ربات ها و اسکالپرها لذت می برند.
من وحشیترین سواری با AMD را در طول سال گذشته دیدهام. خیلی ناراحت کننده است، حتی نمی دانم که تا به حال آن را رد کرده یا به زبان آورده ام – به نظر می رسد زمان خوبی است. من از طریق 5 کارت AMD رفتم، همه با مشکل.
من با Better Business Bureau شکایت کرده ام و آنها مایلند در مورد این بند بسیار احمقانه و تعریف نشده ثابت قدم بمانند. اکثر سازندگان AIB و به اعتقاد من خود nVidia، در هر صورت محصول را پوشش می دهند. تا زمانی که تحت گارانتی باشد. برخی حتی خریدهای دست دوم را پوشش می دهند. این فقط یک چیز زشت و ناامیدکننده بود که از AMD دیدم.
سلام امیدوارم حال همه خوب باشه